Neseniai paskelbtoje pelno ataskaitoje teigiama, kad šiuo metu “Spotify” turi 365 mln. naudotojų, iš kurių 165 mln. moka už “Spotify Premium”, o 210 mln. naudojasi nemokama, reklamomis palaikoma versija.
Šie skaičiai ne tik dideli, bet ir rodo, kad per vieną ketvirtį mokančių naudotojų padaugėjo septyniais milijonais, o bendras naudotojų skaičius nuo 2020 m. išaugo daugiau nei 20 proc.
Ataskaitoje taip pat atskleista, kad daugėja ne tik vartotojų ir mokančių abonentų, bet ir populiarėja “Spotify” podkastai, o aktyvių vartotojų klausymasis pasiekė visų laikų rekordą. Tai nenuostabu, nes srautinio siuntimo paslauga pastaruosius kelerius metus daug investavo į podkastų laidas, talentus ir technologijas.
Ataskaitoje taip pat atskleista, kad “Spotify” tikslas yra pridėti dar 40 mln. vartotojų, kad iki metų pabaigos bendras vartotojų skaičius pasiektų 400 mln.
Analizė: ar “Spotify” gali išsilaikyti muzikos srautinės transliacijos viršūnėje?
“Spotify” šiandien yra populiariausia muzikos srautinio siuntimo paslauga, tačiau dažnai sunku įvertinti, kaip jai sekasi palyginti su konkurentais, nes jie viešai neskelbia tokių skaidrių skaičių.
Paskutinė oficiali “Apple Music” statistika atskleidė, kad 2019 m. buvo 60 mln. mokančių abonentų – nors iki šiol šis skaičius galėjo išaugti iki daugiau nei 80 mln. Panašiai nėra naujausių duomenų iš “Amazon Music”, tačiau 2020 m. paskelbtame pranešime paaiškėjo, kad ji turi 55 mln. abonentų.
Net jei abonentų gerokai padaugėjo, “Spotify” čia vis tiek yra akivaizdi nugalėtoja. Tačiau kai keli konkurentai siūlo daugiau pasirinkimo galimybių, susijusių su garso kokybe, pavyzdžiui, “Apple Music” ir “Tidal HiFi” dabar siūlo “Lossless” ir “Spatial Audio”, gal rimtai į muziką žiūrinčius asmenis pavyks suvilioti?
Sunku prognozuoti. Be abejo, kai kuriuos naudotojus galėtų įtikinti audiofilų patvirtintas garsas kitur, tačiau nesame tikri, ar milijonai žmonių iškeistų vieną paslaugą į kitą dėl pažado pagerinti garsą, kurio daugelis gali net nepastebėti, jei neturės aukštos klasės garso aparatūros.
“Spotify” neabejotinai daro viską, ką gali, kad išliktų priekyje kitų. Tai matome iš būsimo “Spotify HiFi” pasiūlymo – panašios į “Tidal HiFi” be nuostolių, CD kokybės garso paslaugos, taip pat iš “Tidal HiFi”, – ir iš jos postūmio į podkastus. Daugelis srautinio siuntimo paslaugų greitai tampa universaliomis garso ir pramogų vietomis, pavyzdžiui, “Apple Music” siūlo didžiulį vaizdo įrašų, radijo laidų ir užkulisių turinio pasirinkimą.
Podkastai taip pat yra puikus būdas uždirbti daugiau pinigų iš reklamos pajamų, o įsigijusi išskirtines teises į tam tikrus podkastus ir savo platformoje siūlydama mokamas laidas, ji laikoma patraukliu pasiūlymu ir reklamuotojams, ir kūrėjams.
Daugiau naujienų
„Microsoft“ žaidimų pajamos padidėjo 61 %, nes dėmesio centre atsidūrė debesų kompiuterija ir dirbtinis intelektas.
„Black Ops 6“ pasiekė didžiausią premjerinį savaitgalį ‚Call of Duty‘ istorijoje
Dauguma dabartinių dirbtinio intelekto technologijų yra 90 proc. rinkodaros, sako Linusas Torvaldsas