Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Intel” pristato “XeSS” – atsaką NVIDIA DLSS ir AMD “FidelityFX Super Resolution

“Intel” per “Architecture Day 2021” pasidalijo pirmuoju naujos dirbtinio intelekto didinimo technologijos vaizdo įrašu. Ši technologija vadinama “Xe Super Sampling” (XeSS) ir yra “Intel” atsakas į NVIDIA “Deep Learning Super Sampling” (DLSS). “Intel” teigia, kad “XeSS” užtikrina 2 kartus didesnį našumą nei natūralus žaidimų atvaizdavimas 4K formatu.

Kaip ir konkurentas iš NVIDIA, “Intel” XeSS naudoja dirbtinį intelektą žaidimams padidinti. Naudojant šią funkciją, žaidimai gali būti paleidžiami taip, kaip atrodo, kad jie yra 4K, nors iš tikrųjų jie atvaizduojami 1080p raiška ir padidinamas jų mastelis. Dėl to žaidimas vyksta sklandžiau ir jam reikia mažiau sistemos išteklių nei 4K žaidimams. Be to, kompiuteriai, kurių aparatinė įranga riboja 1080p, gali žaisti 4K režimu.

XeSS pasirodys 2022 m. pradžioje kartu su “Intel” pirmosios kartos “Arc” GPU architektūra, kurios kodinis pavadinimas “Alchemist”.

“Intel” turės GPU, kuriuose bus specialūs Xe-cores, skirti XeSS paleisti. GPU turės “Xe Matrix eXtenstions matrix” (XMX) variklius, skirtus aparatiniu būdu pagreitintam dirbtinio intelekto apdorojimui. Intel” aiškina, kad “XeSS” galės veikti įrenginiuose be XMX, įskaitant integruotąją grafiką. Intel” pažymi, kad “XeSS” našumas bus mažesnis ne “Intel” vaizdo plokštėse, nes ji bus valdoma DP4a instrukcija.

“Mes įjungiame “XeSS” plačiame aparatinės įrangos rinkinyje, įskaitant mūsų konkurentus”, – sakė “Intel”. “Tai pasiekėme naudodami DP4a instrukciją, kurią galima naudoti įvairioje tiekiamoje aparatinėje įrangoje, įskaitant “Iris Xe” integruotą ir diskrečiąją grafiką.”

AMD turi savo didinimo sprendimą, vadinamą “FidelityFX Super Resolution”, tačiau jis naudoja kitokį metodą, kad padidintų žaidimo mastą. Užuot naudojęs dirbtinį intelektą, “FidelityFX Super Resolution” naudoja erdvinį didinimą.

Savo renginyje “Intel” taip pat patvirtino, kad “Alchemist” technologija visiškai palaikys “DirectX 12 Ultimate”. “Alchemist” technologija taip pat palaikys aparatine įranga pagrįstą spindulių sekimą, įskaitant “DirectX Raytracing” (DXR) ir “Vulkan Ray Tracing”.

Pasak “Intel”, “Unreal Engine 5” jau veikia su “Alchemist” lustais. Bendrovė taip pat dar kartą pasidalijo kelių kartų “Arc” GPU kelio planu. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)