Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Artėjantis ES antimonopolinis tyrimas gali kelti grėsmę dominuojančiai “Google” reklamos pozicijai

“Reuters” pranešime teigiama, kad Europos Sąjunga iki metų pabaigos ketina pradėti oficialų “Google” reklamos technologijų verslo tyrimą. Per pastaruosius trejus metus ES reguliavimo institucijos “Google” skyrė daugiau kaip 8 mlrd. eurų (9,8 mlrd. JAV dolerių) baudą už konkurencijos slopinimą internetinės prekybos ir skaitmeninės reklamos srityje. 2018 m. ES skyrė “Google” rekordinę 4,3 mlrd. eurų (5 mlrd. JAV dolerių) baudą už piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi “Android” rinkoje ir reikalavimą, kad gamintojai iš anksto įdiegtų jos paieškos ir naršyklės “Chrome” programą į geriausius “Android” telefonus.

Kaip teigia su šiuo klausimu susipažinęs asmuo, tyrimo metu daugiausia dėmesio bus skiriama “Google” pozicijai reklamuotojų, leidėjų, tarpininkų ir konkurentų atžvilgiu”. Tikėtina, kad ES reguliavimo institucijos atliks daug išsamesnį “Google” reklamos praktikos tyrimą nei antimonopolinė byla, kurią Prancūzijos institucijos baigė anksčiau šį mėnesį.

Prancūzijos konkurencijos priežiūros institucija skyrė “Google” 220 mln. eurų (267 mln. JAV dolerių) baudą už piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi interneto reklamos rinkoje. Praėjusių metų spalio mėn. Teisingumo departamentas pateikė antimonopolinį ieškinį paieškos milžinei dėl neteisėto monopolio išlaikymo JAV paieškos tekstinės reklamos rinkoje.

Google konkurentai ir kai kurie reklamuotojai teigia, kad bendrovė “naudojasi” pirkėjų ir pardavėjų priklausomybe nuo jos, kad išgautų didelius mokesčius ir padarytų beveik neįmanomą konkurentams su ja konkuruoti. Rinkos tyrimų bendrovės “eMarketer” duomenys rodo, kad 2021 m. “Google” gali kontroliuoti maždaug 27 % pasaulinių interneto reklamos išlaidų.

Sausį ES išsiuntė 13 puslapių klausimyną reklamuotojams, prašydama informacijos apie numatytojo nustatymo “Įtraukti “Google Display Network”, kurį paieškos milžinė 2018 m. įdiegė paieškos kampanijoms “Google Ads”, poveikį. Reklamuotojų taip pat buvo klausiama, ar jie gauna nuolaidas, kai reklamos inventoriui pirkti naudojasi “Google” tarpininkais. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)