Powered by Wetter2.com
November 22, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Diablo 2: Resurrected” negali veikti su 21:9 ultraplačiaekraniais monitoriais – štai kodėl

Pragaro vartai netrukus vėl atsivers, nes 2000 m. klasikinio žaidimo “Diablo 2: Resurrected” remasteris rugsėjo 24 d. ruošiasi sugrįžti į asmeninius kompiuterius ir pirmą kartą pasirodys konsolėse. Tačiau bent vienas šiuolaikinis patogumas neperšoko prie naujausios žaidimo versijos.

Nors daugybė kompiuterinių žaidimų žaidėjų mėgaujasi išplėsta ekrano erdve ir padidėjusiu matymo lauku 21:9 formato monitoriuje, “Diablo 2: Resurrected” šios galimybės nebus. Kodėl? Paprasčiausiai dėl to, kad tai gadina žaidimą.

Kaip atskleidžiama naujame “Blizzard” forumo tinklaraščio įraše, “ultraplačių monitorių palaikymo pakeitimas buvo tema, apie kurią [Blizzard] daug diskutavo mūsų kanaluose po beta versijos”.

“Technical Alpha” testo metu žaidėjai, turintys “Ultrawide” įrangą, matė, kad jų 21:9 formato ekranai buvo naudojami. Tačiau šio bandymo metu nustatėme apribojimų, turinčių įtakos šiems ir kitiems žaidėjams.

Pavyzdžiui, dirbtinis intelektas nesugebėjo pajusti žaidėjo ir sukelti atakų. Be to, žaidėjai su 21:9 formato monitoriais galėjo į mūšį ištraukti daug daugiau monstrų, kurių atstumas viršijo originalaus žaidimo paskirtį. Pagal scenarijų, kai žaidėjai (pvz.: žaidžiantys toliašaudžių klasę) atakuodavo monstrus, žaidėjai su 21:9 monitoriais galėjo pataikyti į priešus, turėdami tą papildomą ekrano plotą, tačiau monstrai nepatraukdavo ir nereaguodavo, bet vis tiek galėjo būti nugalėti. Galiausiai, dirbtinis intelektas neregistruoja, kad pataikyta iš to papildomo atstumo, kurį suteikia 21:9 monitorius. To nesiekiama, ypač jei žaidimu dalijatės su 16:9 vartotoju”.

Vietoj to buvo pasiektas kompromisas, pagal kurį galima naudoti 19:9 raišką, nors 21:9 žaidėjai vis tiek turės susitaikyti su juodomis juostomis ekrano kraštuose.

Sukčių persekiojimas

Kita trūkstama funkcija – TCP / IP palaikymas, leidžiantis užmegzti lygiavertį ryšį su kitais žaidėjais, o ne naudotis “Blizzard” serveriu, buvusiu originaliame žaidime, bet išbrauktu iš “Diablo 2: Resurrected” perdirbinio. Dabar “Blizzard” ėmėsi aiškinti, kodėl buvo priimtas toks sprendimas.

“Po “Technical Alpha” sužinojome, kad dėl šios funkcijos mūsų žaidime kilo didelių su saugumu susijusių problemų”, – toliau rašoma pranešime.

“Suprantame, kad šios funkcijos pašalinimas prideda didelę kliūtį talentingiems mūsų bendruomenės daugelio žaidėjų modifikacijų kūrėjams. Vis dėlto mūsų prioritetas – užtikrinti kuo didesnį šio žaidimo ekosistemos saugumą visiems mūsų žaidėjams.”

Tai nereiškia, kad visų formų daugelio žaidėjų modifikavimas buvo pašalintas, taip pat kad esami originalios žaidimo versijos modifikavimai niekur nedings.

“Nepaisant šio pakeitimo, tam tikra modifikavimo forma vis tiek bus įmanoma. Žaidėjai galės modifikuoti konkrečius failus, kurie apima įgūdžių, daiktų ir kitų dalykų verčių koregavimą. Tačiau reikia nepamiršti, kad “Diablo II” klasikinis klientas vis dar egzistuos ir jis neišnyks. Daugelio žaidėjų modifikacijos vis dar galės egzistuoti ir klestėti toje platformoje, kurioje veikia mūsų bendruomenė.”

Sparčiai artėjant išleidimui, “Diablo 2: Resurrected” yra svarbus “Blizzard Activision” leidinys. Tai pirmasis didelis bendrovės leidinys nuo tada, kai dabartiniai ir buvę darbuotojai pareiškė įtarimus dėl plačiai paplitusios netinkamo elgesio darbe kultūros, dėl ko šiuo metu vyksta teisminė byla. Tai žaidimas, skirtas numalšinti ilgai laukiančių Diablo 4 apetitą, o jo pasirodymas bus įdomi įžvalga, kaip visuomenė reaguoja į šiuo metu vykstantį teisminį procesą.