Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

Atėjo laikas “Samsung” užtikrinti didesnį “Galaxy S22” įkrovimo greitį

Per pastaruosius kelerius metus išmaniojo telefono įkrovimas tapo viena svarbiausių, tačiau nepakankamai įvertintų išmaniojo telefono funkcijų. OPPO, “OnePlus”, ASUS ir kitos bendrovės 65 W įkrovimą pavertė standartu ir suteikė galimybę jį naudoti geriausiuose savo “Android” telefonuose. Tačiau “Samsung”, vienas didžiausių išmaniųjų telefonų gamintojų pasaulyje, stebėtinai atsilieka, kai kalbama apie greitesnį įkrovimą, ir jau pats laikas bendrovei jį padidinti kitų metų “Galaxy S22”.

Tai nelengva užduotis

Padidinti akumuliatoriaus talpą nėra lengva ir tai yra iššūkis, kurį mokslininkai jau kurį laiką bando išspręsti. Žinoma, išmaniųjų telefonų gamintojams pamažu pavyko į savo telefonus įdiegti didesnes baterijas, tačiau tai gali padėti tik tiek, kad prietaisas netaptų nepatogus ir storas (žiūriu į jus, “Energizer”). Todėl bendrovės daugiausia dėmesio skyrė įkrovimo greičiui kaip apeinamam sprendimui; jei jūsų baterija tarnaus neilgai, ji bent jau bus įkraunama pakankamai greitai, todėl tai gali būti nesvarbu.

Jei pažvelgsite į tokius telefonus kaip “OnePlus 9 Pro”, rasite įspūdingų teiginių, kad dėl bendrovės 65 W įkrovimo funkcija visiškai įkraunama vos per pusvalandį. Tada pažvelkite į “Xiaomi”, kuri ką tik pristatė savo naująją “HyperCharge” technologiją su naujuoju “Xiaomi 11T Pro”, kuri užtikrina beveik dvigubai didesnę galią – 120 W. “Xiaomi” teigia, kad 11T Pro 5 000 mAh baterija visiškai įkraunama vos per 17 minučių. Tuo tarpu “Samsung” pristatė vienus brangiausių savo išmaniųjų telefonų “Galaxy Z Fold 3” ir “Galaxy Z Flip 3”, kurie įkraunami atitinkamai vos 25 W ir 15 W galia.

25 W įkrovimas paprastai būna tinkamas… kol nėra.
Aš pats turiu “Galaxy Note 20 Ultra”, ir visiškai įkrauti jo 4500 mAh akumuliatorių, naudojant 25 W įkrovimą, užtrunka gerokai ilgiau nei valandą. Daugybę kartų tai puikiai tinka, ir aš beveik nepastebiu, kiek laiko tai užtrunka, tačiau yra daugybė kitų momentų, kai greitesnis įkrovimas būtų labai naudingas. Atrodo keista, kad “Samsung”, kuri didžiuojasi greičiu, taip apribotų savo geriausius telefonus.

Žinoma, diegdami greitesnį įkrovimą, OEM gamintojai turi daug ką apsvarstyti. Kadangi “Xiaomi” ką tik pristatė savo beprotiškai greito įkrovimo technologiją, paklausiau bendrovės akumuliatorių komandos apie iššūkius, susijusius su greitesnio įkrovimo diegimu.

Didžiausias iššūkis didinant išmaniųjų telefonų įkrovimo greitį, žinoma, yra saugumo užtikrinimas, todėl kruopščiai testuojame savo akumuliatorius ir saugome juos naudodami daugybę saugos funkcijų. Tiesą sakant, “Xiaomi 11T Pro” akumuliatorius turi 34 tokias funkcijas.

Tarp išvardytų saugos funkcijų daugiau nei kelios buvo susijusios su apsauga nuo temperatūros. Tai, kartu su ilgalaikiu akumuliatoriaus degradacija, kelia didžiausią susirūpinimą, kai kalbama apie įkrovimą. Xiaomi tai pabrėžė, kai pirmą kartą pademonstravo savo “HyperCharge” technologiją, kai įkrovimo galia siekia net 200 W. Ji galėjo visiškai įkrauti 4000 mAh akumuliatorių vos per aštuonias minutes, tačiau bendrovė pažymėjo, kad po 800 įkrovimų arba maždaug dvejų metų akumuliatorius išlaikys maždaug 80 % savo talpos. Šis rezultatas yra panašus į tai, ką bendrovė teigia su savo 120W įkrovimu, tačiau “Xiaomi” ypač sulaikė didesnę įkrovimo spartą su 11T, o tai rodo, kad vis dar gali būti kai kurių dalykų, kuriuos reikia išspręsti.

Tai daugiasluoksnis metodas, kuriame kiekvienas kintamasis yra vienodai svarbus. Jis apima naujų požiūrių į akumuliatorių konstrukciją, medžiagas ir technologijas derinį.

“Xiaomi” naudoja dvigubą įkrovimo siurblį, dviejų elementų akumuliatoriaus metodą, ne per daug besiskiriantį nuo “OnePlus 9 Pro”, kuris sureguliuoja įtampą ir srovės stiprį iki optimalaus lygio, taip įveikdamas įprastus įtampos apribojimus.

Šis telefonas gali ilgiau išlaikyti didelę srovę, nes dalijasi galia su dviem įkrovos siurbliais.

Be to, kadangi vieno akumuliatoriaus įtampa ribojama iki 5 voltų, norint padvigubinti galimą įvesties galią, reikalinga dviejų elementų akumuliatoriaus struktūra.

Tačiau “Xiaomi”, kartu su keliais kitais OEM gamintojais, kurie didina įkrovimo greitį, yra labai aukšto lygio. “Samsung” vos gali įveikti 25 W laidinį įkrovimą, todėl nesitikiu, kad ji greitai pasieks 120 W. Tačiau 65 W turėtų būti bendrovės galimybių sferoje, bent jau pagal vieną analitiką.

“Samsung” praeitis ir dabartis gali ją stabdyti

Būdama viena didžiausių ir geriausiai parduodamų išmaniųjų telefonų gamintojų visame pasaulyje, “Samsung” yra daugiau nei pajėgi užtikrinti didesnį įkrovimo greitį. Tačiau bendrovė susidūrė su savo baterijų drama su “Galaxy Note 7”, kuri privertė ją permąstyti savo požiūrį į baterijų technologiją ir saugą, o kartu greičiausiai atgrasė ją nuo šūktelėjimo valtimi. Vis dėlto, pasak “Counterpoint Research” viceprezidento Neilo Shaho, “Samsung” ankstesnė patirtis greičiausiai vis dar stabdo bendrovę.

“Nuo “Galaxy Note 7” nesėkmės “Samsung” ėmėsi apgalvotų veiksmų, kad papildytų akumuliatoriaus ir įkrovimo galimybes.” Jis teigia, kad per pastarąsias tris kartas bendrovė stengėsi padidinti savo flagmanų ir žemesnės klasės telefonų talpą atitinkamai iki 5 000 mAh ir 7 000 mAh, o kartu su daugiau modelių toliau komplektuoti 25 W įkrovimo įrangą. “Samsung” jau anksčiau buvo pasinėrusi į 45 W vandenis, pavyzdžiui, su tokiais prietaisais kaip “Galaxy S20 Ultra”, tačiau bendrovės požiūris buvo nenuoseklus ir šiek tiek painus.

Tačiau Shahas pažymi, kad nors kiti OEM gamintojai jau lenkia “Samsung” tiek pagal flagmanų, tiek pagal žemesnio lygio įkrovimo greitį, tai labiau susiję su “Samsung” produktų portfelio platumu, o ne faktinėmis bendrovės galimybėmis užtikrinti greitesnį įkrovimą.

“Samsung” turi daugiau nei 200 aktyvių išmaniųjų telefonų modelių ir beveik 1000 SKU, palyginti su OPPO 120 nelyginių modelių su 250 nelyginių SKU ir “Xiaomi” 130 modelių, 400 SKU.

“Samsung” dizainas visame portfelyje dabar vis labiau fragmentuotas – kai kurios serijos projektuojamos ir kuriamos pačioje įmonėje, tačiau vis daugiau žemos klasės modelių (A, F, M serijos) dabar užsakomi Kinijos ODM, kur “Samsung” turi mažiau įtakos dizainui, nes šie modeliai yra optimizuoti “Samsung” sąnaudomis, siekiant padidinti pelningumą.

Kadangi “Samsung” įvairiuose modeliuose ir regionuose naudoja daug skirtingų ODM ir mikroschemų rinkinių, bendrovei sunkiau standartizuoti įkrovimo greitį nei kitas funkcijas, pavyzdžiui, OLED ekranus ir 120 Hz atnaujinimo dažnį. Netgi “Xiaomi” pažymėjo, kad vienas iš iššūkių buvo įtikinti “daugybę atitikties institucijų kiekvienoje rinkoje, kurioje bus pristatytas produktas, kad ši technologija yra visiškai saugi”.

Ne tik tai, bet ir papildomos išlaidos, susijusios su programuojamo maitinimo šaltinio (PPS) ir USB Power Delivery (PD) standartų diegimu, bandymais ir sertifikavimu įvairiuose regionuose, todėl kai kurių geriausių bendrovės pigių “Android” telefonų kainos gali būti didesnės.

Apibendrinant galima teigti, kad nors “Samsung” gali būti pajėgi sukurti greitesnę įkrovimo technologiją, tačiau reikia įveikti tiek daug kliūčių, kad darosi logiška, kodėl bendrovė taip ilgai laikėsi tos pačios 25 W spartos.

Tai reiškia, kad viskas gali pagaliau pasikeisti pradėjus naudoti “Galaxy S22” seriją, kuri, kaip kalbama, pasižymės didesniu įkrovimo greičiu, nors tai gali reikšti 45 W įkrovimo sugrįžimą arba padidėjimą iki 65 W. Deja, “Samsung” negalėjo pateikti komentarų iki publikavimo. Tačiau Shahas teigia, kad “labai tikėtina, jog kitais metais “Samsung” išplės 65W greitojo įkrovimo palaikymą naujuose modeliuose”, tačiau nesitikėkite, kad įkroviklis bus pateikiamas dėžutėje.