Powered by Wetter2.com
November 2, 2024

Kiddo.lt

РУССКИЙ ВОЕННЫЙ КОРАБЛЬ, ИДИ НАХУЙ

“Facebook” tyrėjai teigia, kad įžymybių “Instagram” turinys susijęs su neigiamais jausmais

Remiantis “Wall Street Journal” šią savaitę atskleistais “Facebook” (FB.O) vidiniais tyrimais, tarp įžymybių, kurių “Instagram” sekėjai patiria daugiau neigiamų savęs vertinimo jausmų, yra ir didžiausios socialinių tinklų žvaigždės, įskaitant Kim Kardashian, Justiną Bieberį ir Charli D’Amelio, todėl kyla klausimų apie internetinės įžymybių kultūros poveikį.

Trečiadienį “The Journal” paskelbė nutekintas tyrimo skaidrių korteles, kuriomis buvo grindžiami anksčiau šį mėnesį paskelbti straipsniai, kuriuose teigiama, kad “Facebook” žinojo, jog jo programėlės kenkia kai kurių paauglių mergaičių ir jaunų vartotojų psichinei sveikatai.

Tyrime, pavadintame “Socialinis palyginimas instagrame”, 2020 m. kovo ir balandžio mėn. apklausta 100 000 žmonių devyniose šalyse, įskaitant Jungtines Valstijas, Australiją ir Braziliją.

Bendrovės “Facebook” atstovas spaudai Kevinas McAlisteris sakė, kad apklausos respondentų nebuvo prašoma įvardyti konkrečių paskyrų, tačiau tyrėjai, remdamiesi bendrovės vidaus duomenimis, nustatė, kad įžymybių paskyros buvo “vienos iš dažniausiai matomų paskyrų žmonių, kurie mums sakė, kad “Instagram” patyrė didesnį ar mažesnį neigiamo socialinio palyginimo lygį”.

Jis pažymėjo, kad išvados prasmingos, nes išvardytos įžymybės turi po daugiau nei 30 mln. sekėjų.

Facebook tyrėjai netyrė, ar naudotojų susidūrimas su šiomis įžymybių paskyromis sukėlė neigiamų jausmų apie save.

Dainininkė Ariana Grande ir modelis Kendall Jenner buvo tarp įžymybių, kurių sekėjai jautė daugiau neigiamų socialinių palyginimų, nustatė “Facebook” tyrėjai.

Skaidrėse “Facebook” tyrėjai pažymėjo, kad bendrovė galėtų bendradarbiauti su žvaigždėmis rengiant kampanijas, skirtas neigiamam palyginimui mažinti.

Kita vertus, “Instagram” paskyrose, priklausančiose “The Ellen Show”, kurią veda komikė Ellen DeGeneres, amerikiečių aktoriui Willui Smithui ir Brazilijos futbolininkui Neymarui, sekėjai jautė “mažiau neigiamo palyginimo”, teigiama tyrimų skaidrėse.

Šios išvados svarbios atsižvelgiant į tai, kad “Instagram” prisidėjo prie socialinės žiniasklaidos influencerių atsiradimo ir savo veiklos pradžioje stengėsi į programėlę pritraukti įžymybių.

Aktorius Ashtonas Kutcheris buvo viena iš žvaigždžių, padėjusių “Instagram” įgyti pasitikėjimą tarp kitų įžymybių ir pristačiusių bendrovę Grande’ui, kaip teigiama anekdote, aprašytame knygoje “Be filtro: “Instagram” vidinė istorija”.

Kai kurių darbuotojų “LinkedIn” biografijos rodo, kad bendrovės partnerystės komanda taip pat dirba su įžymybėmis, muzikantais ir kitais visuomenės veikėjais, kad pagerintų jų dalyvavimą “Instagram”.

Facebook” tyrėjai nustatė, kad daugiau įžymybių turinio matymas “Instagram” kanale buvo susijęs su didesniu neigiamu palyginimu.

Tyrimas parodė, kad beveik pusė turinio, kurį žmonės mato “Instagram”, yra iš įžymybių.