Remiantis “Apple” 2021 m. trečiojo fiskalinio ketvirčio (antrojo kalendorinio ketvirčio) pelno rezultatais, “Apple” paslaugų kategorija, kuriai priklauso “App Store”, “Apple Music”, “Apple Pay”, “AppleCare”, “Apple TV+”, “Apple Arcade”, “Apple Fitness+” ir kt., dar kartą neįtikėtinai augo.
Per ketvirtį iš paslaugų gauta 17,5 mlrd. dolerių, t. y. 33 proc. daugiau nei 13,2 mlrd. dolerių per praėjusį ketvirtį ir 16,9 mlrd. dolerių per praėjusį ketvirtį.
Debesijos paslaugų, “Apple Music”, reklamos, vaizdo įrašų ir mokėjimų pajamų rekordai pasiekė visų laikų rekordus, o “App Store” pasiekė naują birželio ketvirčio pajamų rekordą.
Per pokalbį dėl rezultatų skelbimo “Apple” finansų direktorius Luca Maestri sakė, kad “Apple” įrenginių diegimo bazė taip pat pasiekė naują visų laikų rekordą, o tai padeda skatinti paslaugų augimą.
Šiuo metu “Apple” turi daugiau nei 700 mln. mokamų prenumeratų, t. y. 150 mln. daugiau nei pernai, ir keturis kartus daugiau nei prieš ketverius metus.
Mokamos paskyros skaitmeninio turinio parduotuvėse pasiekė naują visų laikų rekordą kiekviename geografiniame segmente, o mokamų paskyrų skaičius išaugo dviženkliu skaičiumi.
“Apple” generalinis direktorius Timas Cookas pabrėžė 35 “Emmy” nominacijas, kurias gavo “Apple TV+” laidos, ir sakė, kad “Apple TV+” žiūrovai mėgsta tokias laidas kaip “Ted Lasso” ir “Mythic Quest”.
Daugiau naujienų
„Apple“ pristatė naują ‚MacBook Pro‘ liniją su M4, nano tekstūros ekranu, ‚Center Stage‘ kamera ir kt.
iOS 18.1 su apple intelligence jau čia
„Apple Intelligence“ planuoja startuoti Europos Sąjungoje su „iPhone“ ir „iPad“ kitų metų pradžioje.