“YouTube” eksperimentuoja su pauzės skelbimų rodymu televizoriuose, bandymai atliekami pasirinktuose pasaulio regionuose.
Dabar, gavusi teigiamų rezultatų, “YouTube” galvoja apie platesnį diegimą.
“Pirmąjį ketvirtį pastebėjome didelį įdirbį, kai prijungtuose televizoriuose pradėjome bandomąjį pauzės skelbimų rodymą – naują nepertraukiamąjį skelbimų formatą, kuris rodomas, kai naudotojai sustabdo organinį turinį”, – per neseniai vykusį “Alphabet” pelno pokalbį pažymėjo “Google” vyresnysis viceprezidentas ir vyriausiasis verslo vadovas Philippas Schindleris.
Šis vadinamasis netrukdantis reklamos rodymo būdas leistų platformai gauti pelno iš naudotojų, kurie neturi “YouTube Premium”.
“YouTube” ieško būdų, kaip užtikrinti sklandų reklamos transliavimą. Iki šiol jos problemos sprendimo būdai apėmė antireklamos politiką ir transliacijos problemų sukūrimą reklamos blokavimo naudotojams.
Daugiau naujienų
“Jūsų “iPhone” neina miegoti kartu su jumis” – sukrečiantis eksperimentas atskleidė, kiek duomenų jūsų “iPhone” dalijasi net su Rusija… Laimei, su “Android” viskas dar blogiau
“Samsung Galaxy S21” ir “Note 20” telefonai gavo oficialų “Stadia” palaikymą
“Samsung One UI 4 Beta” peržiūra: funkcijų rinkinys